انگیزشی

چیدمان قفسه فروشگاه

چیدمان قفسه فروشگاه

ما سعی داریم الگوهای چیدمان روز دنیا و تجربه تیم تحلیل و آنالیز مشتری  را با شما به اشتراک بگذاریم. 

هدف اصلی تمامی صاحبان فروشگاه های زنجیره ای و سوپرمارکت ها در درسترس قرار دادن کالاها از طریق قفسه می باشد در واقع می شود اینطور بیان کرد که قفسه ها نقش مهمی در زنجیره عرضه محصولات دارند. چیدمان قفسه بندی بر فروش همواره تاثیر دارد. و بهتر است به این نکته توجه کنید که اکثر کالا هایی که مشتریان از یک فروشگاه می خرند، کالا هایی هستند که مشتریان اصلا قصد خرید قبلی نداشتند و یکی از دلایل این اتفاق چیدمان و محل قرار گیری صحیح قفسه ها می باشد.



الگو-چیدمان-قفسه-سوپرمارکت

هر واحد قفسه باید بطور هدفمند نصب شود از عطر و لوازم آرایشی معطر در گیت ورودی فروشگاه گرفته تا آبنبات و شکلات های خوشمزه در کنار صندوق. سلیقه شما در چینش و قرار گیری قفسه ها در سوپر مارکت تاثیر زیادی بر چشمان مشتری در هنگام خرید دارد که در آخر به خرید بیشتر کالاها توسط مشتریان ختم می شود.


تهیه مایحتاج روزانه مثل موادغذایی یک نیاز مهم برای هرکسی است و تنها وظیفه یک سوپرمارکت علاوه بر اطمینان حاصل کردن از وضع سلامت و بهداشت کالا در دسترس قرار داد آن نیز می باشد. چیدمان صحیح قفسه های یک عامل مهم در پیدا کردن یک کالای خاص توسط مشتریاست و به این نکته همیشه توجه کنید هیچکس حوصله گشتن و جست وجو برای پیدا کردن کالای مورد نظر خود را ندارد,تمامی مشتریان انتظار دارند چینش قفسه های ، قفسه بندی و چیدمان سوپرمارکت به شکلی باشد که که خطی متفاوت از یکدیگر برای میان کالا ها مشخص شده باشد و مشتریان به سهولت بتوانند با ادامه دادن خط مشخص شده به تمامی کالاهای مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

منبع: رسیس راد ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *